[BUG] Claude Opus 4.6 Lockout 7 Days on Google AI Pro – Expected 5h Refresh Not Happening

Bonjour l’équipe Antigravity / Google AI Support,

Je suis abonné Google AI Pro (ou Ultra si c’est le cas) et j’utilise Antigravity depuis 2 mois environ.

Problème :

• Hier/avant-hier : quota Opus 4.6 affichait un reset prévu “aujourd’hui” (ou dans quelques heures/semaine + heures).
  • Aujourd’hui en ouvrant Antigravity : message “wait 153h29m5s” (≈6 jours et 9h) pour le refresh baseline.
  • Modèle concerné : Claude Opus 4.6 thinking, sonnet 3.6 thinking, et GPT-OSS-120B Medium.
  • Abonnement : Actif

Attendu : reset toutes les 5 heures pour Pro (comme dans la doc).
Réel : lockout weekly/dur comme sur free tier.

Actions essayées :

• Logout / login Antigravity
  • Restart app

Pouvez-vous :

1. Vérifier mon compte et faire un manual quota reset ?
  2. Confirmer si c’est un bug connu (sync Pro entitlement cassé) ?
  3. Indiquer un ETA pour fix ?

Merci d’avance pour votre aide rapide – ça bloque complètement mon workflow dev.

Cordialement,

José

Hello @Jose_Morales_Sandova, welcome to AI Forum!

To provide you with greater control and a seamless path to scale, we are evolving our Google AI plans by introducing built-in AI credits that can now be utilized directly within Antigravity.

Under this updated structure, our Google AI Pro tier is tailored for practical builders, offering generous limits for Gemini Flash alongside a baseline quota to experience our most advanced premium models. For developers operating at the highest scale who require consistent, high-volume access to our most complex models, Google AI Ultra serves as the ideal comprehensive solution.
Furthermore, we’ve designed these plans with maximum flexibility in mind; if you are on the Pro plan and require additional capacity or deeper premium access for intensive development sprints, you can seamlessly top up your AI credits to customize your limits and continue shipping your best work without interruption.